Élet egy '90-es Honda Shadow 1100 motorral.

Honda VT 1100 C (SC23) - Egy tulajdonos naplója

Honda VT 1100 C (SC23) - Egy tulajdonos naplója

Dübörög a nyár

2017. július 21. - Lomha 8V

Szép jó napot mindenkinek! Most már jó ideje nem volt bejegyzés, de azért történt pár dolog. Mostanra úgy éreztem, hogy érdemes már írni pár szót. Majdnem 5.000- km.-t mentem a motorral eddig és szépen teszi a dolgát. Olyan 1 hónappal ezelőtt vittem a páromat egy karikára és elég nyikorgós hangja volt a féknek. Úgy éreztem itt az ideje egy hátsó fékpofa cserének. Mikor szétszedtem, megállapítottam, hogy nincsenek elkopva a régi pofák, csak ősöregek és a fékdob sehol nem tartalmaz egy deka kenőanyagot sem. Így vettem szép új fékpofákat...

img_20170412_083639.jpg

...meg előkaptam a kedvenc fék-kenőanyagomat:

img_20170410_104647.jpg

Azt írja rajta, hogy tárcsafékhez való, de egész nyugodtan tessék használni a fékdobhoz is. A motor hátsó kerekének kiszedése már rutinfeladat volt:

img_20170716_103217.jpg

Mikor ezzel megvoltam, szétszedtem a fékdobot és némi kis szenvedés árán behelyeztem a helyükre az új pofákat. A szenvedés az új rugókkal volt persze, azok ilyenkor még elég erősek. De sikerült és az a lényeg, minden szépen bekenve, megtisztítva:

img_20170412_100339.jpg

Mielőtt összeraktam, azon kezdtem rágódni, hogy pár hete esőben kellett hazamotoroznom és eléggé csúszkált a hátsó gumi. Ami nem csoda, mert mintája ugyan bőven van, de jó öreg. Osztottam-szoroztam és úgy döntöttem, hogy ha már szétszedtem, veszek egy új hátsó gumit. Elöl Continental CM2 van, ami fiatal és a párját szerettem volna hátra is. De sajnos nemrég megszűnt a gyártása, az utód gyártása pedig még nem kezdődött el. A készlet mindenhol kifogyott, így kaptam az alkalmon, hogy feltegyem a kedvenc márkámat, az Avon-t. Így megrendeltem egy Avon Cobra gumit, aztán mikor megjött, szépen felhelyeztem:

img_20170721_094120.jpg

Nem tudom másnál, hogy megy, de én rengeteget szenvedtem azzal, hogy az egyenes szelep és a felni között alig van hely. Alig lehet odatenni a csatlakozót, mikor az ember pumpálni akar a kerékbe. Na, ebből nekem elegem lett, úgyhogy egy huszárvágással megoldottam a problémát:

img_20170721_094049.jpg

No kérem, ezzel már nem lesz kínszenvedés a pumpálás.

Végül pedig kicseréltem a rozsdás sasszeget a fékdob biztosítórúdján, hogy ne érje szó a ház elejét. Szó mi szó, ráfért:

img_20170412_085613.jpg

És a szép új, a helyén:

img_20170424_113839.jpg

Van egy kis malőr is közben, a tankot rosszul fújták le és sajnos lefestették a tanksapka alatt is. Reménykedtem, hogy nem lesz ezzel gond, de sajnos lett:

img_20170716_103838.jpg

A benzingőz szép lassan kikezdi, így télen újra el kell vinnem festeni. A srác aki festette, vállalta a teljes felelősséget és ingyen megcsinálja újra. Ilyen egy korrekt szakember. Amúgy a festés gyönyörű, teljesen meg vagyok vele elégedve.

A kuplungrugót amúgy nem cseréltem le és ennek több oka van. Egyrészt egy kis használat után egyre jobb lett, gondolom kicsit idomultak az új lamellák. Másrészt megint teljesen rágyógyult a kuplungfedél és nem akarom vegzálni. Majd télen lesz időm kicsit szórakozni vele, akkor megcsinálom, de igazából nagyon szépen működik, ahogy kell.

És végül jöjjön egy kép arról, hogy Ausztria legtetejére is felvitt a gép:

aus.jpg

Ennyi lett volna mára, remélem egyhamar nem írok új bejegyzést, mert akkor nem kellett csinálni rajta semmit. Széles utat!

A bejegyzés trackback címe:

https://vt1100c.blog.hu/api/trackback/id/tr2112678305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása