Élet egy '90-es Honda Shadow 1100 motorral.

Honda VT 1100 C (SC23) - Egy tulajdonos naplója

Honda VT 1100 C (SC23) - Egy tulajdonos naplója

Ezt nem hiszem el

2017. július 28. - Lomha 8V

Hogy fejeztem be a múltkor? Úgy, hogy remélem sokáig nem lesz bejegyzés, mert akkor nem kellett csinálni a motoron semmit.

Na, ez eddig tartott.

Tegnap voltunk egy kis karikán Bandi barátommal Orfű - Abaliget környékén és megálltunk itt:

img_20170727_192615.jpg

Itt mondtam a Bandinak, hogy valami gyanús hangok jönnek a motorból és nem tudom eldönteni, hogy most a hátsó hengernél kifúj a kipufogó vagy zörög az egyik hidrotőke. Gondoltam majd utánanézek, szépen hazaértem a motorral és kész.

Ma reggel beindítottam és mintha még erősebb lett volna a hang. Úgy döntöttem, hogy kezdjük az egyszerűvel, megnézem a kipufogót. Épphogy rátettem a kulcsot a hátsó henger alsó kipufogócsavarjára és hopp; már le is szakadt a csavaranya a csavar végével együtt. Így:

img_20170728_102912.jpg

És a csonk:

img_20170728_093636.jpg

Nem tudom másnál, hogy megy, de én itt elég rendesen leizzadtam, mert nem egyszer láttam, hogy ilyen problémából motorkiszerelés vagy még nagyobb szívás lett. Kértem segítséget egy facebook csoportban és rá két percre már hívott Gergő barátom, hogy pakol és jön. Ő lakatos amúgy, szóval látott már fémet közelről.

Mikor megérkezett, kipakolta a hegesztőt meg valami horror drága gyémánt reszelőt meg még egy valag mindent. Előre is bocsánatot kérek, innen nem írom szakszerűen a dolgokat, mert ehhez nem értek. Sőt, inkább nem beszélek hülyeségeket, csak leírom a végső megoldást.

Mivel maradt egy kis menet, rá lett hegesztve egy csavar a végére és annál fogva ki lett hajtva, folyamatosan fújva WD40-el, hogy könnyebben jöjjön. Végül kijött:

img_20170728_122547.jpg

img_20170728_122731.jpg

Ez így leírva egyszerűnek tűnik, de majdnem 3 óra volt és közben bizony többször úgy tűnt, nem fog sikerülni. A csavaron látszik, hogy a menet sem úszta meg sértetlenül, de ezt a Gergő profin helyrehozta és behelyezte az új menetes szárat. Ez be lett kenve egy kis rézpasztával, hogy többet ne járjunk így. Több fotó nincs, mert nem akartam zavarni a Gergőt a fotózással. De bent van az új szár, rajta az új csavar és minden szuper.

Na, most már aztán tényleg ne legyen több szívás.

A bejegyzés trackback címe:

https://vt1100c.blog.hu/api/trackback/id/tr912697191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása